WARDAHKU................

Monday 27 October 2008

One great friend of mine

utk sahabat yg sgt istimewa...halida........


terlalu byk pahit manis yg ditempuh bersama....kenanagn dan jasa lalu tidak dpt aku lupakan walau sebentar cuma...ucapan ribuan terima kasih utkmu.......
dan aku tahu, dalam melalui masa-masa sush sekarang, mesti ko pikul beban lg truk dr mata org lain yg hanya melihat...betul ckp ko, hanya ko ja yang lebih mngerti apa yg ko lalui dr org lain.....

dan walau apa pun yg aku boleh ucapkan, cuba ko sorg ja yg lebih tahu dan memahami....aku sgt bersimpati...dan jujur aku sgt sedih....nnti, kita xleh nk calling2 dh....tp, aku doa, dan harap ko tabah menghadapi ujian Allah ini...aku tahu, bukan mudah ujian ini utk dilalui...

kalau aku kt tmpt ko, belum tentu aku akan jd setabah ko......setiap satu yg jd, pasti ada hikmah dan rahsia di sebaliknya...ko kne salu yakin dgn janji Allah ni...mungkin jalan yg paling baik bg ko adlah di malaysia......bukan di sini..dan Allah jdkn hidup ko dgn crita ni, supaya pengalamn ko ni, menjdikn ko lebih dewasa dr sebelumya..dan dpt membantu siapa jua di masa hadapan.....

sungguh, byk sekali jasa dan kasih yg berikan kt aku..sejak zaman kolej..ko la tmpt aku tumpang menangis..adibah, syamira jugak..ko lah tempt aku mengadu nasib...tiap2 kali aku nangis korg mesti dtg pujuk aku..kalo aku xsehat, korg jugk yg tlg tgk2kn aku...tlg tapau mknn...masa kita bergelak ketawa bersama-sama dlu...aku sgt merindui masa-masa itu..

bersama korng, adalah satu-satunya kenangan yg aku mahu ingt dalam byk2 kenanagn aku kt kmb..aku xmau ingt yg lain..bersamakorg,adlah satu2nya kenangan manis yg aku rs waktu kt kmb....

ingt lg x waktu besday ko, aku yg tukang curah tepung kt ko....kitrg smua dah pakat2 rancng....happy time....bila time nk exam, kita smua tunggang terbalik study..dgn dahsyatnya....

yg aku plg xdpt lupa, waktu aku p teman ko n syamira bershoppng kt mid valley dr pkl 9 pg sampi 10 mlm takbalik2..sampi bsakit benar kaki aku..hehe..dahsyat betul korng ni bershopping.....


namun Tuhan lebih mengetahui apa perjalanan hidup kita smua selepas itu...segala yg kita rancng tak semestinya itu yg terjadi....dan ko, dieri ujian yg lebih oleh Allah..ingtlah selalu yg Alllah sayangkn ko...

tabahkanlah hatimu, halida....

keceriaan ko, happening, adlah sesuatu yg amat istimewa yg ada pd diri ko berbanding org lain.....aku doakan hidup ko di bwh redha Allah..aku doakan ko tabah dan bersemangt utk membina hidup baru...

jatuh sekali tak bermakna kita gagal...tapi kalau kita xbgn smula, dan teruskn perjuangn, itulah kegagalan sebenarnya..

aku sentiasa menyokong kotiap masa.....jgn lupakan diriku ini...

yang sentiasa mendoakan ko......sahabatmu...

1 comment:

Unknown said...

yer laa..sdey ni. isk3