WARDAHKU................

Sunday 21 September 2008

utk seorang sahabat..

Subhanallah....telah selamat masuk ke dalam hall dh..dah siap mengemas smue...
hidup baru akan bermula lg..
dalam perang dan perjuangan..
Ramadhan pun berlalu dgn cpt sekali..terlalu byk suka dan duka yg berlaku dlm Ramadhan kali ini...

Istimewa buat sahabatku yg berada di sana...
kuatkanlah hatimu...kukuhkan jiwamu...segala g berlaku itu adlh ketentuan Allah..jgn sesekali kau berputus asa dgnNya..semua ini cuma lah secebis dugaan..
Walau ke mana jua langkah mu nnti, sentiasa ingt,aku selalu mendoakanmu...sudah tiba masanya utk kita mencari dan kembali ke pangkalnya....
kuatkan hatimu..byk2kn berdoa..

sesungguhnya,kita xprnh tahu apa yg sebnr2nya terbaik utk kita..kdg2 apa yg kita nak belum tentu yg paling baik utk kita..

Hanya Allah sahaja yg mengetahui apa yg terbaik utk kita..jadi pohonlah padaNya.pohonlah..pohonlah...pohonlah..Allah itu tidak kejam..Allah Maha Pengasih...

Bulatkan tekadmu..aturkan langkahmu..pedulikan apa yg dikata org...mulakan hidupmu yg baru..pandang terus ke hadapan..jgn teragak-agak lagi..

belajarlah bertanggungjawab atas diri sdri..masa utk menyalahkan org lain sudah tiada lagi..membesarlah menjadi org yg dewasa dan matang..sekarang bukan lagi masa utk bersuka ria..

ingtlah, bhw aku akan sentiasa mendoakanmu..walaupun kita jarang bersua atau berjumpa, atau berbicara..jauh di sudut hati,aku selalu teringtkn mu dan mendoakan kejayaanmu dunia dan akhirat..

No comments: