WARDAHKU................

Friday 5 September 2008

Ramadhan...dan harapan.ucapan utk teristimewa

Alhamdulillah...doaku di makbulkan Allah.segala puji dan syukur hanya utkNya...

istimewa buat keluargaku yang sentiasa mendoakanku...terima kasih ats segalanya..diri ini sgt merindui kalian..tidak mahu kukecewakan kalian. akan kuteruskan perjuangn ini dgn semangt dan dorongn kalian.berikanlah kata-kata semangat pd ku,agar aku xmerasa lemah di pertengahan jalan Allah.

istimewa buat teman setiaku yg berada jauh di mata.terima kasih ats sokongn dan doayg berpanjangn dari mu.yang sentiasa mengingtknku supaya menjadi lebih dewasa. yg sentiasa mendorongku utk trus berusaha. hatimu penuh dgn kesabaran.sungguh aku selalu mencemburui kematanganmu dan sikapmu dalam masa sama,aku turut mengagumimu.dalam diamaku berazam utk mencontohimu.terima kasih kerana sentiasa ada di sini.

kpd sahabat2 ku sekalian.kalian inspirasiku..yang jauh atau dekat..terima kasih atas segalanya.yang manis atau pahit yg ditrima, aku garap smua jdkan sebuah pengajaran.aku mula belajar utk menjadi seorg insan.

Ramadhan kali ini....mungkin adakah lagi ramadhan nnati utkku..Ya Allah...mudahkanlah perjalananku..sepinya sungguh perjuangan ini tanpa teman di sisi..ya Allah...bersama Ramadhan ini, berikanlah aku sebuah harapan,ya Allah...berikanlah kami semua kejayaan dan kebahagiaan.

No comments: