WARDAHKU................

Sunday 14 September 2008

Datanglah...Jangan pergi..

Ya Allah.....

Sering aku terkedu bila berbicara dgnMu

Mengapakah sendu hati ini terkunci dalam peti sepi

Ya Allah...sungguh Kau tahu hatiku merana dalam bait2 kehidupan yg menipu

Aku lemah dalam kealpaan

Lama benar xkuhadapkn pandangnku ke langitMu

Mengagumi sebuah kebesaran..sepi itu bagai menghantui diriku yg rapuh

Aku Cuma mampu menangis dlm sendu...Tuhan mengapakah diriku perit benar rsnya...

Mengapa rantai itu xmampu kubuka

Mengapa cintaMU xkunjung tiba..terasa mudah air mata ini mengalir..pd rapuh dan lempuh imanku

Aduhai Tuhan......berikanlah aku sebuah ketenangan

Setenang awan yg bergerak di langitMU

Berikanlah aku sinar cahaya dalam selubung kegelapan ini

Patah hati....biarknlah ia patah..andai gantinya cintaMu

Jatuh tersungkur..biarlah jatuh..andai luka itu dibaluti dgn redhaMU

Ketenangn dtglah singgah ke hatiku

Dtglah singgah di persimpngn teratakku

Dtglah jgn pergi...

No comments: