WARDAHKU................

Thursday 19 February 2009

FOOD STALL MCOT



Salam wbt...

Can u all read this conversation??....

Anam: Weh,aku teringin giler nak makan nasi goreng pattaya,makanan
feveret aku tuh
..
tapi aku bukan nye rajin ngat nak masak...biase la duk kat hall,
bukan nye rajin ngat nak
masak-masak ni...huhu..eh,ko reti x masak nasi goreng pattaya??
masak utk aku...
aku teringi
n bangat nak makan though...

Nazir : huhu...aku mane reti...tpi kan aku dengar Sabtu ni kan
MCOT ade nak buka gerai
utk Manchester Games 2009 ni...pastu aku dgr diorng nak jual
Nasi goreng pattaya!!...
jom kite pegi beli!!..xpayah kite masak,dah alang2 ,kite beli jela,
senang pun senang...


Anam: owh yeke???wah2,langkah kanan betul aku kali ni...
jom2,meh kite pakat g sane...
wah,akhirnya perut ni dpt jgk nak mkn nasi goreng pattaya..
tenkiu my prend....


Sudah bace perbualan sebentar td?Anda malas utk memasak???
Mahu makan masakan Melayu yang lazat lagi berkhasiat???

Sudah jemu dengan menu spaggeti dan macaroni buatan sendiri???
Di sini tiba masanye MCOT ingin mengadakan >>>>>




MANCHESTER GAMES 2009
FOODSTALL

Date: 21 February 2009 (SATURDAY)
Time: 1000 - 1500
Venue: MMU Student Union

Di sini,MCOT akan membuka sebuah gerai untuk jualan sempena
Manchester Games 2009...Kami akan menyediakan menu yg best-best utk
santapan anda semua...Antara menu jualan ialah>>>>


  • NASI GORENG PATTAYA + AYAM CELUP TEPUNG
(SEDAP WA CAKAP LUU)



  • NASI PUTIH + AYAM MASAK MERAH
((ADAKAH INI MENU KEGEMARAN ANDA??))

  • SARDIN ROLL((murah n sedap))
  • BANANA COKTAIL (CONFIRM best gile banana coktail ni)
  • AIR SODA GUMBIRA (mahu tahu apakah soda gumbira ????meh
kite pakat2 serbu gerai mcot
  • TELUR GEGAR @ MATA LEMBU (boleh makan bersama nasi)

Haa ape tunggu lagi...Jom kite same2 memeriahkan lagi food stall MCOT
kali ini..insyaAllah harganye amatlah berpatutan...ajak kawan-kawan
anda sume datang...
DATANG JGN X DTG!!Boleh belanja kwan2,junior
or senior jgk...hehe...


sekian,wassalam wbt..


MCOT FOR ALL...

Yg sedikit benar,
Nazir
Exco Penerangan

No comments: