WARDAHKU................

Sunday 17 May 2009

Jom kita puasa

Salam alaik....
Menemui sahabat perjuangan yang dikasihi



Jom Puasa Sunat Isnin Khamis


Jom Kite semua pakat puasa sunat esok hari isnin ek....

Dalam musim exam ni..dah jarang dpt jumpe semua orang kn..semoga ikatan hati antara kita semua terus berpadu, bersimpul mati.hehe..

Jom kita sama-sama betulkan niat kita semua...n bertaubat byk2 atas segala dosa dan noda yang pernah, sedang atau akan kita buat...




Kepada semua sahabat yang telah lama mengenali diri ini,yang baru mengenali dan tidak mengenali pun, sy ucapkan ribuan terima kasih atas perkenalan ini. Semoga ada rahmat disebaliknya. Masa suka , jadikanlah kenangan berharga..Masa pahit dan pedih ayuhlah kita jadikan pengajaran yang jangan diulang lagi..



Maafkan salah silap yang pernah dilakukan sepanjang perkenalan. Memang byk perkara yang sgt disesali. Betapa masih kanak-kanak pemikiran ketika dahulu. Kalau ada yang ada menyimpan dendam di hati, maafkanlah diri ku..How i wish i can turn back time. ada byk perkara yang xmahu dibuat sejak awl lg..Ingin sgt kembali ke smap labu..sangat2 merindui biah solehah tersebut, yang tercicir pada zaman kolej ku...huhuhu...

Tapi, kita kan org Islam, sepatutnya, kena baiki diri setiap hari..mana boleh duduk menyesal sjkan...ala kul lihal....terima kasih semua kerana telah mendidik aku menjadi seorg manusia dan belajar dari pengalaman..




apa lagi, jom sesame kite puasa sunat ramai2 tau...Doakan exam sy ye....Sangat mengasihi kalian semua..Harap sgt, dpt jumpa kalian dalam syurga nnti.aminn
ucapan teristimewa buat sahabat-sahabat ku di Manchester: Terima kasih byk2 ats segalanya..Terime kasih ahli2 flat sy yang byk mengajar sy jd manusia,kak nadiah,kak dibah,kak hanis, kak wani, kak farah, qamar, kak farah, Ai Ling yang ade je crite die tiap2 ari..hehe.juga kepada Rachel, gadis British dr Belfast yang salu masak brownies kt kitrg..kpd teh,madihah, shahirah n cuna, thank you ats tunjuk ajar time camping study group kite..hehe.korng sgt2 membantu sy.Semoga Allah tolong kalian lebih dr kalian tlg sy.
Kepada adikku, nurhafizah, belajar rajin2 k...akak doa adik cemerlang exam. Be a better person. way better than me, k..xsabar nk jumpa adik, mama n abah, aidit summer nanti.. i miss my family more than anything now..so homesick.( semue ni sbb madihah, teh n shahirah yang balik awl nnti..xaci!!..hehe)

All the best every one.

No comments: